Une XJ40 from Belgium
Une XJ40 from Belgium
Bonjour, j’habite en Belgique, j’ai 71 ans et amateurs de voitures anglaises, outre la jaguar, 3 triomphes dans mon garage
je voudrais rejoindre le forum xj40. Nouveau propriétaire d’une XJ40 xj6 de 1991 3,2l boite manuelle pas encore immatriculée ..ll y avait des soucis de freinage, résolus en remplaçant les étriers avants.t les fluides et filtres ont été changés.
Coffre bloque le bouton de la boite a gants ne va pas et la serrure ne fonctionne plus. que peut-on faire pour ouvrir?
Merci
je voudrais rejoindre le forum xj40. Nouveau propriétaire d’une XJ40 xj6 de 1991 3,2l boite manuelle pas encore immatriculée ..ll y avait des soucis de freinage, résolus en remplaçant les étriers avants.t les fluides et filtres ont été changés.
Coffre bloque le bouton de la boite a gants ne va pas et la serrure ne fonctionne plus. que peut-on faire pour ouvrir?
Merci
Hello, I live in Belgium, I am 71 years old and lovers of English cars, besides the jaguar, 3 triumphs in my garage I would like to join the xj40 forum. New owner of a 1991 XJ40 xj6 3.2l manual gearbox not yet registered.. There were braking problems, solved by replacing the front calipers.t fluids and filters were changed. Chest blocks the button of the glove box does not go and the lock no longer works. what can be done to open? Merci
Welcome to the Jaguar Forums! It's great to have you with us.
You may need a locksmith to open the lock.
Hopefully other members will be able to offer additional ideas.
Cheers,
Don
Last edited by Don B; 09-08-2022 at 07:41 PM.
The following 2 users liked this post by Don B:
MountainMan (08-30-2022),
XJRay (08-31-2022)
Thread
Forum
Replies
Last Post
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)